2012. május 5., szombat

A családom szerint

Amellett, hogy milyen lesz a fogadó családom, a másik kérdés amit mindenki feltesz az az, hogy mit szól ahhoz a családom és a barátaim, hogy elmegyek. És még az hogy elmegyek, de mindjárt egy évre - minimum!

Természetesen senki nem ugrál örömében, de mindenki elfogadja, hogy ez az én döntésem, ezt szeretném csinálni, így végülis kénytelenek belenyugodni. :-)
Én mindig azt szoktam mondani, hogy ez az egész befektetés a jövőmbe, hiszen - reményeim szerint - egy versenyképes angol nyelvtudással fogok hazatérni, és igazi világjáró tapasztalattal. Mindig is szerettem volna úgy megtanulni egy idegen nyelven, hogy nem kell gondolkodnom a szavakon, hanem folyékonyan tudok beszélni. Az angolt még nem tanulom olyan régóta, de nagyon szeretem ezt a nyelvet. Középiskolában németül és franciául tanultam, ezek az ismereteim lassan a feledés homályába vesznek, hogy szépen szofisztikáltan fogalmazzam meg. :-)))) Bár mindkét nyelvet lesz lehetőségem kicsit feleleveníteni a közelgő párizsi utam kapcsán, amit már nagyon, de nagyon várok! Bár ez nem tartozik szorosan a blog témájához, de majd lehet erről is lesz bejegyzés, ha a népes olvasótábor szeretné. :-))))  

Visszakanyarodva a témához, azért az sem mellékes a családom és a barátaim szemszögéből, hogy ha úgy sikerül összehozni, akár ki is jöhetnek meglátogatni. És bízom benne, hogy ez meg is fog történni. :-)

Anyukáméktól már meg is kaptam az első "útravaló" ajándékomat:


Igaz, hogy nem New Yorkba megyek, de célom felfedezni azt a várost is, így mindenképp hasznos lesz. Már most olyan jó lapozgatni a könyvet, nézegetni a sok híres épületet, alig várom már, hogy élőben is láthassam!

Nem a családomtól kaptam az első útravaló ajándékot, a barátaimtól már korábban - még a névnapomra - kaptam egy nagyon klassz kis videót, amit ők készítettek nekem az eddigi közös képeinkből azért, hogy azt majd el tudjam vinni magammal. Mondanom sem kell, amikor először megnéztem, csorogtak a könnyeim, pedig még el sem mentem. :-)

Az egyik kedvenc közös képem Velük:


 Biztos vagyok benne, hogy nem lesz egyszerű az elválás senkitől, de remélem egy méltó búcsúbuli keretében mindenkitől el tudok majd köszönni. :-)

2 megjegyzés:

  1. Aztán a búcsúbuliba ne felejts el meghívni ;)

    Brigi

    VálaszTörlés
  2. Olyan aranyos vagy!!!! Hiányozni fogsz {Edit}

    VálaszTörlés