2012. május 2., szerda

Nyitó bejegyzés

Számomra is elérkezett a pillanat, amikor elkezdem írni életem első blogját. Sokat gondolkodtam, hogy mikor kezdjem el, mert már eddig is sok izgalmas és kevésbé izgalmas dolog történt velem. A tegnapi nap folyamán olyan események történtek, amik arra ösztönöztek, hogy bizony ideje megírnom a nyitó bejegyzést. 

Miről fog szólni ez a blog? 
Az amerikai kalandomról, ugyanis 2012. augusztusától au pair leszek Amerikában!

Kiknek szól a blog?
Elsősorban természetesen a családomnak és a barátaimnak, de minden más érdeklődőnek is, akit érdekel egy újabb au pair blog. 

Miért éppen au pair munka? 
Körülbelül egy éve született meg az elhatározás, amikor külföldi munkalehetőségek után kutattam, és ráakadtam Csilli és Évi blogjára, akik szintén au pairek voltak Amerikában. Mindig is szerettem volna külföldön élni, az Erasmus és az AISEC sajnos kimaradt az életemből, így maradt ez a megoldás, amit egyáltalán nem bánok, hiszen imádok gyerekekkel foglalkozni, nagyon szeretem az angol nyelvet, és persze utazni is.

Miért most?
23 éves vagyok, és júniusban fejezem be az egyetemet. Most jött el a legalkalmasabb pillanat, hogy egy kicsit az álmaimnak éljek.    

Miért éppen Amerika?   
Mindenképpen angol nyelvterületre akartam menni, és Amerika mindig is nagyon érdekelt. Na meg persze komoly ösztönző volt az au pair blogokban olvasott sok-sok kaland is, amit a magyar lányok átéltek/átélnek Amerikában.  

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése